MEZZO management+advies
Werken in organisaties is best ingewikkeld. Je wil dat je organisatie soepel loopt zodat je klanten en medewerkers enthousiast zijn en de resultaten gehaald worden. Toch lukt dat niet. Je hebt van alles geprobeerd, maar sommige problemen blijken hardnekkig. Zoals:
- Werken je teamleden niet goed samen, is er gedoe in het team?
- Loopt de klant vast bij overdrachtsmomenten tussen de teams?
- Heeft iedereen het druk, maar blijven de resultaten achter?
- Zie je het koersplan onvoldoende vertaald naar de werkvloer?
- Is de focus van teams op de doelen onvoldoende?
- Zie je te weinig eigenaarschap en te veel onvrede?
- Is een leidinggevende afwezig, terwijl er wel veranderingen nodig zijn?
- Zitten je teamleden lekker achterover in het teamoverleg en ben jij hard aan het werk?
- Zit een leidinggevende met de handen in het haar?
- Zie je stress en gebrek aan werkplezier?
En wil je dit veranderen? Laat mij je helpen!
MEZZO management+advies biedt:
1. Interim manager
2. Troubleshooter en projecten op het gebied van:
- Verbeteren van samenwerken binnen teams en tussen teams
- Adviseren en oppakken van team- en organisatie ontwikkeling
- Adviseren van leidinggevenden op het gebied van leidinggeven en veranderingen
- Vertalen van strategische thema’s via tactisch beleid naar praktische uitvoerbaarheid
- Aanjager van verbeteringen
- Focus creëren op doelen en resultaten
- Handvatten voor cultuurverandering en gedragsverandering
- Verhogen van werkplezier
- Onderzoeken en verbeteren van processen en beleid